Friday, January 15, 2010

Memori.

Haih.
Lepas ni.
semua orang nk tinggalkan SMKSK!
terok sgt ke skola aku tu?
ceh skola aku.

Yassin : Kau dapt SBP kat Rembau. amek je tayah nk berdolak-dalih lagi.
Ashman : Tak kesah la man, even yassin kata Skola ASIS tu skola Gay. kalo ko nk, g je!
Kimie : Kalo selasa ni kuar result, and ko dpt. Bgus la!
Zawani : SBPi gombak pun okay apa. even tak masuk Seri Putri.

Dan aku. tak mohon sebab parents aku tak galakkan aku masuk Asrama.
Heh? Hoh? Sedih jugak la.
Bila budak2 skema yg dudok depan.
Line dak laki paling Depan.
Daripada hujung tepi tingkap : Kimi, Aku, Yassin N Ashman.
Lepas je 2 Februari.
Insya-Allah aku dok sorang kat depan!
menonong depan tu!
hahaha,
aku peduli apa?
yang penting aku dpt blaja!
huhu.

Dak 4BS1 masih ramai.




And For Yassin tak dpt la aku msg ngan ko guna phone baru aku bulan depan.
hahaha.
sian2.
sian kat sapa?
kat aku la!
And aku tanak dah la mintak phone 5230/5530/5800 tu.
Aku tanak TS lagi.
cepat rosak kalo jatuh.
And kat rumah aku.
aku mesti expect yang Phone slalu jatuh sebab dua orang anak kakaq aku,
selalu dtg rumah aku n buat haruk!
adoyy!
kalo tak dtg lama2.
Rindu.
Kalo dah datang, menyirap!
haiyaa!

And Skaang aku nk introduce phone yg aku nk skang....


Introducing : Nokia X3!
hohohoho.
lawa!
aku suka design dia!
hehehe.

Nah buat cuci mata!

1 comment:

Syareena Rahmat said...

Isk isk! kalau agak2 kau bpsan duduk depan sorang2, aku teman kau eh? dapat aku duduk dekat dengan Haikal! HAHAHAH! Oh, btw, tak habis2 lagi dengan HP kau? haha! moga2 kau dapat! sebab hp tu takde la mahal sgt.. try la dapatkan :)