Wednesday, December 30, 2009

Bila aku jealous!

Hermm.
Aku jealous?
sebab ada sorang kawan aku tu.
nak dpt phone lg power!
and lg best!
dah la, kalo die masok asrama mak die nk kasi laptop!
adoyy!
aku pun jealous jugak bila die asyik menanya kat pekedai.
abg, enset aino bapa?
Wahh.
Sony Ericsson[jgn tgk ejaan] Aino!
Gila best!

Lampiran :



Best an?
best an?
best an?

Perlu ke aku ulang 3kali?
xperlu kott!
rasanya..
kebelakangan ni aku asyik ckp psal hadiah and phone je!
adoyy!
Kemaruk la katakan.
kalo aku tgh berangan psal tu..
kematu selama 1/2 hour!
hadoyy!
Gila BM kematu tu..
hahahaha,

1 comment:

Fnsyareena said...

Adeh.. Razi, kalau rezeki tak kemana. kau sabar je laa. Kalau kau tak dapat apa yang kau nak tu, mungkin rezeki kau benda lain. Tol takk? :) So, be patient and be cool :)