Monday, July 4, 2011

Pathetically Dimwitted

Hi kawan2. post baru. cerita baru. benda lama. aku nak cerita pasal results aku utk mid-term. nak tgk ke? seriously? NAH.



Ha, best tak? okay fine. obvious lah kan edit? haha. its just a dream. dream that comes after my nightmare. okay foine. aku tak tau apa nak jadi lepas ni. tp aku dah cuba yang terbaik, Insya Allah. okay sekarang aku dah ada study group yang dah cukup MANTAP. MANTAP okay? hahah. hari2 aku punya jadual sudah cukup ketat. serious aku cakap. maybe lepas ni, xda masa dah nak update blog. walaupun baru macam nak active, jangan risau. aku akan active blogging lagi lepas habis SPM.

___________________________________________________________________

1. Masalah study sendiri. aku still tak tau, apa perlu aku makan, vitamin ke? ubat ke? Polyjuice Potion ke? or whatever. supaya aku rajin belajar. RAJIN BELAJAR. aku tak tau apa nak jadi kalau hari2 rutin aku kat rumah :

-Bila bukak buku, especially HISTORY or tgh buat homework.



-Kalau tak pun main2 DSLR depan cermin :



Ignore the batch!


-Then i'll end up like this :



-Lepas tu terus jadi macam ni :




___________________________________________________________________

2. Menyesal bila dah bangun pagi.



then, sampai semua persoalan yang cukup daif untuk dipersoalkan.

a) kenapa aku boleh tertidur semalam?
b) tak tau ke harini nak kene hantar homework ni?
c) kenapa semalam aku tak cuci muka bila dah ngantuuk?
d) kenapa aku layan je ngantuk aku?
e) kenapa aku asyik, takpelah tidur kejap, penat nnt smbung?

Then, tak perasan dah cukup lambat nak pegi sekolah.



Bila terlepas perhimpunan harian, and adik2 pengawas dah amek nama. pastu masuk kelas. diorang :




___________________________________________________________________

3. Apa yang aku harap-harapkan.


Hari-hari macam ni.


Tapi, action aku macam makin lama makin jauh dengan apa yang aku perlu buat.


___________________________________________________________________________________

4. What worth studying for.

Okay, aku nak semua orang gembira atas keputusan aku. terutamanya parents aku. aku nak jugak tengok parents aku macam :



And semua orang dapat result macam apa yang dorang expect, even lagi tinggi.




And, yang paling penting aku yang macam ni :


No comments: