Thursday, December 17, 2009

My Lifesaver Is Dead!

ntah la apa tajuk tu!
yg aku tawu.
aku tgh takot!
boring.
sedih.
agak marah, sikit ar.
Jealous.
Rindu!
Ntah la idop aku kosong!
bende tu jadik lepas je aku taw bila result nk kuar!
aku takott sgt2!

Anyway penat ar jugak!
Reunion tu.
dapat jumpa balik kawan kawan waktu baru-nk-up!

Takot : Mesti ar korang taw, RESULT LA KAN?
Boring : Sebab waktu aku online, sume tak online!
Sedih : Bila aku teringat balik kesalahan aku.
Marah : Sebab sume orang macam pinggirkan aku! kenapa? bagi sebab boleh?
Jealous : Budak. ko dapat apa yg aku tak dpt! sume la. Duit ke, Otak ke, Parents ke, Sume2 la. aku tak leh kasi taw kenapa!
Rindu : Dekat budak2 kelas akmal! tp bukan untuk orang yg slalu call aku pastu melaluot! Cam taiyik pun ada. Dah a cakap laju, pastu merepek lak tu! hergh!





TBSMJR!

Miss : N(official name) K(nickname)

1 comment:

Syareena Rahmat said...

Dude! Congrats for your 7A's! Oh handphone itu HEBAT! beli laa! lawa! alaaa, kau pow je lah sape2 lagi RM180! :)